Jablo Powraca
Paź
Dołączył: 20 Lip 2007
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/10 Skąd: WROCłAW
|
Wysłany: Wto 10:10, 24 Lip 2007 Temat postu: Re: lost_soul_ue 7.92 chyba |
|
|
Jablo Powraca napisał: |
No to zacyzynamy
bierzemy otwieramy plik data/spells/scripts i bierzemy nowy plik w notatniuku a do niego wpisujemy
Cytat: |
local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_EFFECT, CONST_ME_YELLOW_RINGS)
setCombatFormula(combat, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -4.6, -200, -4.2, -200)
arr = {
{0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{1, 1, 1, 1, 1, 3, 1, 1, 1, 1, 1},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0},
}
local area = createCombatArea(arr)
setCombatArea(combat, area)
function onCastSpell(cid, var)
return doCombat(cid, combat, var)
end |
i zapisujemyto pod tytulem :
potem otwieramy w data/spells i otwieramy plik spells a do niego wklejamy linijke
Cytat: |
<instant name="lost_soul_ue" words="lost_soul_ue" direction="0" enabled="1" script="monsters/lost_soul_ue.lua"></instant> |
Wszystko Pomoglem? |
Przydal sie Czar?
Cytat: |
JAKIES PODZIEKOWANIA? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|